چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

جمع آوری ۹۴۴ معتاد متجاهر در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۱۲۱۷
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
  • ۱
جمع آوری ۹۴۴ معتاد متجاهر در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد از اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۹۴۴ معتادمتجاهر و خرده فروش موادافیونی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح یک هفته‌ای پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری ها، ۱۲۳ خرده فروش را در پاکسازی مناطق مختلف سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ۱۷ کیلو و ۸۵۶ گرم انواع موادمخدر آماده فروش کشف و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۵ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع موادمخدر از آن‌ها استفاده می‌شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ نگهبان با بیان اینکه در بازه زمانی اجرای این طرح ۸۲۱ معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق‌های موادمخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز باپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند گفت: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد فیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
0
0
لطفاً جای دور نروید داخل لاین صدمتری ازپل خیام تافجر تادلتان بخواد معتادها باانواع واقسام آلات وادوات درحال دود ودم هستن لطفا سربزنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->